Kontaktné údaje

 

Ak potrebujete kontaktovať dodávateľa programov OBERON, môžete využiť niektorú z nasledujúcich možností.

 

Kontaktné formuláre na internete

Formulár zákazníckej podpory (hotline) vyplňte, ak potrebujete:

  • pomoc pri práci s programovým vybavením
  • konzultáciu k funkciám a možnostiam programov
  • riešiť bežné užívateľské problémy
  • informovať o zistených chybách v programoch OBERON

Formulár objednania služby vyplňte ak potrebujete:

  • konzultácie o možnostiach nasadenia programov do prevádzky
  • objednať prvotnú inštaláciu alebo nasadenie softvéru do ostrej prevádzky
  • servisný zásah, riešenie technických problémov (napr. pripojiteľných zariadení)
  • objednať licenciu, ak to napr. nie je možné pomocou automatickej aktivácie

Kontakty na zmluvných partnerov firmy EXALOGIC vo Vašej lokalite

Zoznam zmluvných partnerov firmy EXALOGIC podľa lokality.

Centrum podpory pre OBERON - emailový kontakt

Ak potrebujete pomôcť s OBERON-om, skúste sa pozrieť najskôr do dokumentácie k programu, ktorá je dodávaná v elektronickej podobe (témy Pomocníka). Do správy je potrebné uviesť označenie verzie OBERON-u, verziu systému Windows a spôsob navodenia problému a jeho príznakoch. V prípade používania registračných pokladníc je potrebné uviesť presný názov zariadenia.

 

Obchodné oddelenie spracováva objednávky a zasiela aktivačné kódy pre licencie aj mimo obvyklých prevádzkových hodín. Spracovanie však prebieha nepravidelne a dávkovo, z tohto dôvodu nie je možná garancia doručenia odpovede do nejakého času.

 

Centrum podpory pre OBERON - telefonické kontakty

Ak potrebujete pomôcť s OBERON-om, skúste sa pozrieť najskôr do dokumentácie k programu, ktorá je dodávaná v elektronickej podobe (témy Pomocníka). Pokiaľ ste potrebné informácie v pomocníkovi nenašli, môžete využiť hotline. Predtým ako zavoláte, skontrolujte si či máte aktuálnu verziu programu OBERON (verziu je možné zistiť na úvodnej stránke. Ak voláte na linku podpory, mali by ste sedieť pri svojom počítači a mať nainštalovanú najnovšiu verziu OBERON-u.

Pripravte si odpovede na otázky, napríklad:

  • Popis situácie, ktorá spôsobila vznik problému. Ak problém súvisí so správou na obrazovke, povedzte jej presné znenie.
  • Popis ako ste sa problém pokúsili riešiť.
  • Pravdepodobne Vám budú položené aj nasledovné otázky::
    • Akú verziu systému Windows používate?
    • Akú jazykovú verziu systému Windows používate?
    • Akú máte verziu programov OBERON?
    • Pretrváva problém po reštarte počítača?
    • Vyskytol sa daný problém už niekedy?
    • Problém sa vyskytuje vždy, občas alebo len výnimočne?
    • Ak máte problém s tlačou, tlačia ostatné programy (napr. Word, Poznámkový blok)?
    • Zmenilo sa niečo v konfigurácii počítača? Inštalovali ste nejaký nový program?

 

Centrum podpory - pracovná doba:   7:30 - 15:30 (len v pracovné dni)
Orange 0908 - 22 33 00,  0915 - 99 00 77,  0907 - 83 76 50
O2 Telefonica 0949 - 24 49 00
T-Com 044 - 439 25 35,  044 - 439 25 36,  044 - 439 25 37
Skype oberon.podpora    (len hovory, nie chat)
Technická podpora mimo bežnej pracovnej doby:   15:30 - 22:00 (v pracovné dni)
(v súrnych prípadoch aj cez vikendy a sviatky)
Orange 0948 - 06 05 64
Centrum podpory pre OBERON má nasledovné voľby:
Voľby centra podpory pre OBERON.

voľba 1 - Hotline pre bežné užívateľské problémy
voľba 2 - Technická podpora pre problémy technického charakteru
voľba 3 - Obchodné oddelenie
voľba 4 - Operátor centra podpory pre OBERON

Sídlo firmy

Exalogic, s.r.o.
Bešeňová 189
034 83 Bešeňová

GPS: 49°05'58.8"N 19°25'44.8"E